Grönan igår :)

Hej!
Sry att jag nt skrev igår men jag var så
j*vla trött när jag kom hem :P
Vi  hade skit kul !!!!! Vi hann bara åka 7 saker
och insane var stängd :( Men vi hade skit kul
iaf.
När vi skulle åka hem så hade ingen typ
bussremsa och vi trodde att Ellas pappa skulle
komma och hämta oss men han kunde inte :(
Vi kom på bussen iaf sen fick vi köpa bussbiljett :P
Men idag vet jag nt va jag ska göra men de  e juh
fint väder så jag ska nog vara ute :D
Jag ska nog ladda upp bilderna från grönan sen
de e nt så många men iaf :P

Och nu har jag ett guldkort
som gör att jag får fri
entré och ett åkband
gratis per dag!!! hehe
Nu ska jag åka ofta!!! nån

som vill åka me mig ;)



//Pussisar Felichhia! :) ♥<33





Kommentarer
Postat av: angelica <33

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!

<3

2010-04-24 @ 18:10:26
URL: http://alenco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0