Hemma:)

Hej bloggen :)
Jag kom precis hem :) Jag har varit på träning.
En sak jag inte visste igår el jag hade inte
bestämt något men jag åkte till grönan och
mötte upp Ella och Ebba.
Ebba va bara där en stund sen var hon tvungen
att åka hem för hon skulle träffa någon kompis.
En sak jag inte har berättat e att vi vann vi i Femman!!
Vi vann hela j*vla vi i femman!!! 30000 till klasskassan
så nu har vi typ 48000 :O Vi vet inte riktigt va vi ska göra
förutom att vi ska åka till grönan sen.
Det var 3500 skolor som sökte till vi i femman och vi kom 1!
Hahah men nu ska jag dra ses! :)

Vid den rosa ringen e jag ;) :) Tänk att VI VANN!!!! <33



//Felichhia <33 ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0