hos Mimmi

hej bloggen :)
Nu e jag hemma hos mimmi me
Clara, Mimmi, Matida och mig :)
Idag gick jag faktiskt ut kl 11 :O
Sakki hade tråkigt och ville va men nån
så jag gick ut me henne :P hahahhha
Sen va jag också me matida, Mimmi och Daniella
Sen kom Angelica och hennes lillebror och sen Clara:)
men jag skulle bara blogga lite snabbt puss<33
'
Hahha Jag har inget smink och Matida har gjort en fin fläta
på mig hahhha :P :)

hahha Snygg va? hahhahha <33

Men nu ska jag dra :)
//Puss och Kram skummbanan

Felichhia <33♥

Kommentarer
Postat av: mimmi :D

du är fin i rysk fläta ;D

puss <3

2010-04-09 @ 22:09:57
URL: http://oboysugna.blogg.se/
Postat av: jessica

Felicia din bajskorv sluta hålla för näsan och munnen med handen!!!!!!!!! du e ju så söt ändå<3

2010-04-10 @ 19:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0