R.I.P Farmor!!! <33

Detta e till min farmor..
Farmor jag har så många minnen me dig och jag kan inte riktigt fatta att du inte finns hos oss längre.
Du lämnade oss med flit och jag kan inte riktigt fatta varför men jag förlåter dig. Jag minns att vi brukade
åka till skansen och kolla på djur och sen sätta oss på ett berg och äta matsäck. Du va så Glad, Rolig,
Trevlig, Snäll asså allt man kan säga om en bra person. Alla älskade dig och du hade ett sånt bra liv..
Men eftersom du nt ville leva längre så har du nog det bättre där du är nu:)
Sista gången jag såg dig var på julafton och sen på min födelsedag så ringde du och sa att du va sjuk
och inte kunde komma och då sa jag okej men vi ses nån annan gång då..... Det blev aldrig så
Man kanske säger att du e död men det är bara din kropp, din själ finns fortfarande. Jag vet att du
fortfarande är med mig så jag är alltis trygg.
Pappa, Pelle, liselott, mamma och alla personer som var på din begravning älskade dig farmor!!
Jaja vi ses sen nån gång lova de......

ÄLSKAR DIG ALLTID FARMOR!!!!!!!!!


R.I.P Världens Bästa Farmor!!! <3333<3333<3333<3333<3333<33


/Ditt barnbarn Felicia <3



Kommentarer
Postat av: mimmi :D

finns <3

2010-04-22 @ 16:49:32
URL: http://oboysugna.blogg.se/
Postat av: ???

vad menade du med att hon lämmnade er med flit???

2010-04-30 @ 12:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0