Fortfarande Hemma <3

Hej, hej xD
Jag e fortfarande hemma för mamma sa att om man har
kräkts måste man vara hemma två dygn. Jag ska till skolan
imorgon men då ska vi åka skridskor (tråååkigt) men det händer
en sak till........ Matida fyller år Imorgon! Grattis i förskott!!!!!!!!!
Därför måste alla gå in på hennes blogg imorgon och skriva
grattis :) Hennes blogg heter www.missmeddy.blogg.se
Hehe.... Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har pratat meh
Angelica i telefon som nu också är sjuk (kanske jag som smittade
henne MOHAHAHAHAH:P) och så har jag tittat på tv.
Jag har varit jätte sugen hela dagen på att gå ut på isen
här utanför men jag har inte gjort de :P
Nu ska jag ut och fota lite fina vintebilder men jag lägger ut några
sen :)
Ha det bra så länge ;)


//pussisar och kramisar Felichhia!!!!<33


Kommentarer
Postat av: jessica

heej flurrrrrrreeeee ja pratar dig i telefon nu hihihih

2010-02-24 @ 17:31:19
URL: http://nummertjugos.blogg.se/
Postat av: simone

Godmorgon snygging! Vad ska du hitta på för skoj idag?

2010-02-27 @ 11:41:54
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0