Dålig uppdatering på sistonde :O

Hejsan svejsan :)
Jag har inte haft så bra uppdatering kanske men iaf xD
Igår va jag på grönan med Wille.
Det är en kompis till mig :)
Vi hade jätte kul faktiskt. Fast det var väldigt ´mycket
folk där -.-
Idag har jag och Jennifer först kollat på kommissarie späck
på bio (den va skiiit bra och rolig och rekomenderas) och
sen följde jag me hennes familj
och bowla. De va också kul.
Imorn är det skola igen och jag och mamma kanske ska ut
och köpa skolavslutnings kläder imorn :)
Jag, Sama och Sakina ska vara dom som
går upp på scenen och säger allting typ som: Nu ska 4: orna sjunga.
Det ska bli kul men vi har inte övat på va vi ska säga än xD
Hehe.
Men Nu ska jag ladda upp lite bilder från dagarna och sen ska
jag sova :)



I tisdags var jag och Sama och Matida snabbt inne i stan och tog en
fika.  *mums*

I torsdags var vi på bäversafari me klassen.
Shiit asså dom kan knaga!

Dom kan juh fälla träd!

Här är min mormors nya hund, tuva.
Hon är jätte söt..... när hon sover.
Asså hon har precis fått sina tänder så hon biter i allt.
Mest mina fötter tror jag xD

Bff va? :) (jag och Matida) <333

Smilla hittade sig själv i spegeln..... Jävlar va kul man kan ha med sig
själv xP

Jaja de va allt.
Sov gott nu :)


//Puss <333

Kommentarer
Postat av: alenco (angelica) :*

ASSÅ FELICIA KAN DU BLOGGA eller !!

2010-06-13 @ 14:57:08
URL: http://alenco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0