De va ett tag sen hehe xD

Hejsan :)
De va länge sen ag skrev men...... okej jag vet nt varför hehe xD
Men skolavslutningen gick bra :)
Efter som jag och sakki va domdär som pratade så va de lite läskigt men
de gick bra xD
Sen på studentfesten va de oxå bra.
Vi åkte hem igår från mormor och morfar.
De va ganska kul där. Vi va på någon konst grej
där någon hade satt sitt efternamn likadant som hollywood skylten :P
de va coolt.
   
Haha
Men vi va juh på bergianska trädgårde me några klasser.
Men de va ganska kul.
Men från igår till idag sov Matida hos mig :)
Igår va vi ute och joggade. de va sönt
Idag åkte vi båt fatiskt :)
Men imorn ska jag till fryshuset :)
Jag ska börja på gitarrlektionen. jippie!
Men jag ska upp 8.30 imorn så jag ska sova nu puss

Bergianska :P dom kollar på blodiglar. Blääää!!

Ted :P

Kevin och oscar va galna hela dagen och tvingade mig att lägga
ut denhär xD

Min mormors och morfars hus xD och bilen e en av min morbrors xD

naaaw terorist hunden

jag i mormors och morfars trädgård xD


Min morbrors och hans kompis bil :P

Min morfars bil xD

Jaja de va allt godnatt

//felichhia <33

Kommentarer
Postat av: seessy

Jag älskar deras trädgård hahah har inte sett den på riktigt men ändå:)

2010-06-15 @ 14:26:45
URL: http://seessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0