Shit va kul igår asså xD

Hej,hej :)
Först vill jag bara säga att jag tror att jag och angelica
skämde ut oss för hela hötorget och lite till igår xD
Jag ska berätta....
Först så badade vi juh

Haha <33
Men iaf sen va vi me varann igen och då åkte vi till stan för att vi skulle
möta upp pappa så vi kunde få pengar till skor.
Vi fick också pengar till mat på bk.
Benjamin, Jack och Alma va också där men vi åt bara me dom sen stack dom.
Aja efter att vi hade ätit så åkte vi till hötorget för jag skulle köpa skor.
Vi gick runt i hötorget och garva skit mycket för ingenting och jag tror att
alla människor där trodde att vi va fulla xD
Men vi kunde bar inte sluta garva asså!
Sen gick vi in i stadium och där hittade jag mina skor ^^
Sen skulle vi åka hem men så hörde vi musik från kungsträdgården
så vi gick dit.
När vi kom dit så va rigo där .
Sen lite senare så Kom timotej (stavning)
Och sen till sist kom chalotte perrelli.
Men de roligaste va att de spelades in av tv4 xD
Sen när kl va halv tio så började vi åka hemåt.
Sen när vi kom till tc och väntade på 53 an så blev vi galna igen.
Vi typ låg på golvet och garva :P
Hela dagen va heelt rrrrrrrrrandom ellehur angelica ;) <333
love u <333



Hehe jag tjuvfotade dom ^^

Ignorera mitt ansikte men de va iaf gårdagens outfit.

mm Glass xd

seru mig där ? ;O

Hahah random bild ^^

Någon gullig bild på angelica :P

Konstig bild men jag va bara tvungen att lägga ut den xD

Hahahahahah <33333

Någon konstig spegel i statium som gjorde att man såg knubbig ut xD

My new shoes !!

okej....?

Någon rrrrrandom sten :P


Rigo xD

Läskig kille! han me orange tröja asså!


timotej

Tanten bakom tryckte på mej och angelica för att komma fram men
vi tryckte tbx.
Där kör tanten och angelica rygg mot rygg metoden ;P

chalotte perrelli

ett sår på mitt ben xD


Haha i tc

skoja bara detta e mina nya skor ;) <33

// felichhia <3


Kommentarer
Postat av: seessy

vilken fin glass ;)

2010-06-19 @ 00:33:43
URL: http://seessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0