Snart e de sommarlov! <3

Hej, hej alla mina små sötnosar xD
Jag vet att jag inte skrev igår men jag hade mina andledningar.
Igår va jag på en student fest efter skolan.
De va lite halvtråkigt :P
Det är bara 6 dagar kvar till sommarlovet!
Direkt efter skolavslutningen ska jag åka hem till mormor
som bor 20 mil härifrån för min morbror tar studenten samma dag :P
De ska faktiskt bli kul (; hoppas jag xD
Men nu tror jag att jag ska ta en snabb dusch och sen ska
jag åka hem till mamma för att hon e hundvakt åt min mormors nya hund
och jag vill träffa den.
Men jag lägger KANSKE upp lite bilder efter jag har duschat o fixat klart mig.
Det beror på hur jag ser ut xD

// puss så länge! // Felichhia <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0