Datan sönder :(

Hej hej<3
Jag kom juh hem igår från växjö men jag
kom hem vid 11 så jag orkade inte skriva.
Idag har vi badat me skolan :)
De va kul:) Vi badade i eriksdalsbadet.
Vi fick göra ett simtest på 200 m
men de va enkelt :P Sen bubbelbadade jag
ganska mkt. hehehhe
Någon har trampat på min data så nu e den sönder:(
Vem fan har trampat på min data!?
Jag sitter vid pappas data nu pm ni undrara.
Men  jag har juh alla bilder på den datan så nu
kan jag inte lägga upp nmågra bilder :(
Jag har juh över 200 bilder från växjö.
Men asså min data går inte att laga jag måste få en ny:(
Men jag ska få en ny men vi får kopiera över alla mina bilder.
Snart ska jag ner till min skola med fritidsgården vi ska
typ köra bandy. Jippie :)
Men jag skriver kanske ikväll :)


//Felichhia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0