Hår rosett/Lady Gaga <3

Hej hej
Jag kom hem från frididsgårde (gården) För typ en timme sen :)
Jag spelade trummor till typ rock låtar och sama sjöng, elr skrek :P
Jag sjöng/skrek också och de va fett kul :)
Jag kanske ska börja på trummor xD
Jag ska gå på Lady Gaga konserten den 8 maj med Matida och pappa:P
Men biljetterna släpps imorn kl 09:00 och då e jag i skolan så pappa
får beställa från jobbet:P
Men nu har jag faktiskt gjort en hår rosett:) Den blev ganska bra för att
vara 2 gången:) haha

 

JUSTE HEHEHEHHE



  

Min vackra hår rosett :) <333


//Pöss Felichhia! <3

Kommentarer
Postat av: mimmi :D

fint :D <3

2010-03-12 @ 07:08:20
URL: http://oboysugna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0