Hehe Varm chockolate!!!! (varm choklad)

Hej hej :)
Nu har jag ganska precis kommit hem från innebandy träningen.
Först va vi ute och joggade i en halvtimme, skit kul faktiskt xD
efter så körde vi lite passningar och skott på mål och en annan
övning.
Sen började THE GAME!
Jag va i lag me: Matida, tre tjejr som ni inte vet vilka, Daniella
och Jessica som målvakt. Vi hade skit kul och jag låg inne meh
kroppen skit bra sa min tränare och att jag hade jätte bra
backspel. Jag e back xD Vi vann me 5-1 elr nåt (rätta mig
om jag har fel ni som vet).
Men just nu sitter jag och dricker varm chockolate som
jag kallar de hehhe. Mitt hemliga recept.
Nääe jag driver de e som man gör vanligt men inte med
oboypulverutan hemmagjort. Jag själv tycker att det blir mycket
Godare.
Här kan ni få receptet:

Detta tar mellan5-10 min och det är till 1 kopp.
Du behöver:
    
En kopp mjölk              En tsk Kakao              2 tsk Strösocker          En Visp så blir det        En kastrull att värma
(Valfri storlek)                                                                                godare                        allt i

Gör såhär:

# Ställ kastrullen på plattan och ha varmaste graden.
# Hell sedan i mjölken.
#Och sen häller du i kakaon och sockret och rör om.

Lite info:
Om du vill ha två koppar så dubblar du bara allt.
Slutar du röra om så bränner det i botten.
Och den e klar när det börjar rycka, och det
får INTE börja kocka.

RESULTAT!!!
         
Detta e mitt "hemliga" Recept :)
Testa den blir skiiit god :)

Hahah Men ni får ha det så bra!



//Pussisisisissi Felichhia <3

Kommentarer
Postat av: EBBAAA!:D www.ebbasnyablogg.blogg.se

Haha oh tack detsamma :D

Måste prova göra din choklad nån gång !:)

2010-03-10 @ 22:51:00
URL: http://ebbasnyablogg.blogg.se/
Postat av: LINDEROTH

funderar på att göra det nu. Fast med oboy :P:P och vispgrädde eller glass.. mums!

2010-03-11 @ 13:49:20
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0