Hemma igen :D <33

Heeeej!
Nu e jag hemma igen! Jag kom hem idag eller igår eftersom
kl e över 00:00 men ni fattar :P
Jag har haft det skiiit bra :D
Vi bodde i en stuga med tyå 16 sängplatser och bastu och bubbelbadkar :D
Jag har lärt mig åka skidor myycket bättre. Nu kan jag
åka snabbt i alla backa (utom typ en :P )
och de e skit kul xD
Jag kan oxå hoppa på gupp och massa andra saker.
Såklart har jag tagit massa bilder men sladden e hos
min mamma (som vanligt) och jag e hos pappa :(
men jag får lägga ut dom sen :)
Imorn ska jag typ till stas meh missmeddy (www.missmeddy.blogg.se)
hon ska fixa en ny stil till mig. Jag ska ta med mig 1300 kr
vi får hoppas det räcker för man vet aldrig vah missmeddy
väljer för kläder dom kan va dyra xD
Idag när jag kom hem så va jag med mimmi (www.oboysugna.blogg.se)
och sama och Matida (missmeddy :P )
Vi var först hemma hos mig sen gick Sama hem och sen gick
vi typ till Mimmi :P Vi hjälpte henne att ränsa i hennes rum för
imorn ska hon möblera om ;) Men jag skriver imorgon så
får vi se om jag åker till stan (då ska jag nog ta bilder)


//Puzzisar Felichhia!! <3333

Kommentarer
Postat av: Angelica <33

Vad kul du har haft det!!

älskar dej!! <33

2010-03-06 @ 10:22:32
Postat av: clair

du länkade inte sama haha

2010-03-06 @ 12:49:23
URL: http://claries.blogg.se/
Postat av: Daniella <33

Hahha .... fett kul i norge :) <33 och annars oxå ;) <333

2010-03-07 @ 08:57:36
URL: http://daaaniiieella.blogg.se/
Postat av: mimmi :D

äntligen äru hemma ! <3

2010-03-07 @ 11:21:31
URL: http://oboysugna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0