Vi i femman <33 :)

Hej hej :)
Idag har jag varit me Matida, Sama, Clara och Daniella.
Vi titta på new moon hemma hos Daniella :)
Men imorn ska jag och min klass till..............
VÄXJÖ heheh :P
Vårat tåg går från centralen kl 07:21 och resan
tar 3 timmar :)
Imorn så ska vi bara gå runt och titta och äta ute och så
men på onsdag så ska vi tävla igen :)
Nu e det bara 4 lag kvar i sverige i
vi i femman.
Och om vi vinner detta så kmr vi till final i malmö
tror jag :)
Men jag tror att jag inte kmr kunna skriva imorn
men jag ska ta bilder som jag lägger ut sen :)

Nu kommer DAGENS COOLING!


Den här stackars lilla hunden får bli dagens cooling:)


//Pussisar Felichhia :) <33

Kommentarer
Postat av: Angelica <33

haha ved roolig <33

2010-03-23 @ 06:20:39
URL: http://alenco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0