Vi i femman <3333

Hej hej
Idag har det varit en låång dag för mig och min klass :)
Först så var vi på tekniska museet och tittade på
uppfinnare, ganska kul :)
Sen åkte vi till en rösturang.
Sen åkte vi till kulturhuset och kollade på en utställning.
Den fanns ett rum med typ stora bubblor fyllda med
vatten. Jag skulle hoppa på en sån elr nåt men jag
kmr nt ihåg så mkt elr jag minns att jag "vaknade"
Bredvid bubblan och hade skiiit ont i huvudet. men
det har jag fortfarande :(
Iaf efter det så åkte vi till radiohuset :)
Det här va 3 gången vi va i radio i vi i femman.
Den här gången var vi 3 lag ist för 2. Om vi skulle
vinna så skulle vi få åka till Småland och va me i tv.
Först så ledde vi sen kom ett lag ikapp oss sen ledde
dom me 1 poäng och sen kom stegen.......
Då får man välja svårihetsgrad mellan1-5.
Den graden man tar så mkt poäng får man.
Om vi skulle fråga rätt på denna fråga så skulle vi vinna.
Och frågan va:
Man fick höra en röst och så skulle man säga vem det va.
Vi gissade på Anders linden elr va han nu hette.
Och svaret va:...... ANDERS LINDEN!!!
Vi vann, vi ska åka till Småland och va me i tv!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men nu ska jag lägga upp lite bilder :)

    
             
                                    
                                    
                                    




//Pussisar Felichhia <33

Kommentarer
Postat av: mimmi :D

grattis :D <3

2010-03-17 @ 20:05:30
URL: http://oboysugna.blogg.se/
Postat av: clair

LUNDIN!!!!!!!

hahahahahah

2010-03-17 @ 22:07:20
URL: http://claries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0