Angelica och Sakina har sovit här :)

Hej:)
Sry att jag nt har skrivit på länge men asså
jag har inte kunnat :P
Från igår till idag har Sakki och Angelica sovit
hos mig :) Vi har haft skit kul!!!
Vi har typ gått i vattnet så jäääävla kallt!!
hahahah:)
Juste vi körde s och k då sa dom att jag skulle
dom sminka mig till fjortis och så skulle jag gå så hela kvällen.
sen gick vi och kollade på brasa och jag hade fortfarande
sminket! HAHAHAHA!!
Vi följde efter 10 åringar hahahahhah vi fick deras
nr:)
Sen följde vi efter en 97 och en 99 hahh :P

Sakki hahah SÖÖÖÖT!!

Helt sjuk asså jag passar inte som fjortis!!

Hahahah

Eld!! hahahh :P <333

Sakki och Angelica hahha :P <33

Jag ser fuckade ut men dom andra e gulliga!! <333

//Felichhia :P <333

Kommentarer
Postat av: mimmi :D

hahahahhah felicia gick du runt så ! hahahahahhahahahahahh xD <3

2010-05-01 @ 21:31:06
URL: http://oboysugna.blogg.se/
Postat av: Daniella <333

Allså felicia ofta du gick runt sådära ? :O<3

2010-05-02 @ 11:04:50
URL: http://lellsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0