Snacka inte skit om mina kompisar!

Hej hej  :)
De va kul på brandstationen idag.
Vi fick typ släcka eld på en docka
o sånt.
Bara så ni vet e jag på lite dåligt humör just nu
för att två st snackade nyss skit om
sakki.
Har dom inget bättre för sig!?
Jaja jag skällde ut dom haha
man snackar inte skit om mina kompisar
för jag blir arg!
Och om ni som gjorde de läser dehär så
SLUTA ATT SNACKA SKIT OM MINA KOMPISAR!
Okej hehe
imorn e de friluftsdag elr va*an de nu heter :P
Jag ska till mamma imorn
och jag har sladden där.
Då ska jag ladda upp bilder.

Hare gott igelkott

Var bara tvungen att lägga ut en bild på mina kompisar
från i vintras :) LOVE U!! <333333333333333333333333


//Felichhia :)

Kommentarer
Postat av: seessy

hahaah ,kolla på mej!

2010-05-22 @ 11:48:02
URL: http://seessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0