Va me Matida!

Hej,hej :)
Idag i skolan gjorde vi typ stuttsbollar
och saker man kan hänga på nyckelringen :P
Jag gjorde en tärning och en bra stuttsboll
och en fuck*d.
Efter så kom Matida hem till mig (till mamma asså)
och vi typ gjorde ingenting men de va endå kul xD
Jag råkade göra så att Matida ramlade av hängmattan
och slog i svanskotan (fy mig!)
hon kunde inte gå bra på hela kvällen men vi får se om
hon kan i skolan imorn. Hoppas det har blivit
bättre imorn :P
Lite bilder från idag xD

Min tärning coh stuttsboll xD
 
Samas stjärna :)             Kompisarna!

Sööötis du e! ÄLSKAREJ!!! <33

Awwww! <33

Hahah Tjockis jag e! :P <33

Smilla!! aww!


Hehe juste imorn ska jag till grönan
Vet inte riktigt vilka som ska me <
men aja :P
Hahhaha :P Tycker ni att jag ska åka
Fritt fall igen? :P (jag åkte den förra året)

Hahhah :P



//Pussisar Felichhia <33♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0